"Θαύμα" στην Παραβόλα ο δήμος Αγρινίου "ανέστησε" τον ...Μπαρμπαβασίλη !

Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 20120 σχόλια

Ο Δήμος Αγρινίου συνεχίζει να ξεθάβει πεθαμένος για "οφειλές"!

Δείτε την ανοιχτή επιστολή του Μακαρίτη μετά από "όνειρο' του γιου του Γιώργου Σολτάτου, περιφερειακού Συμβούλου Δυτ. Ελλάδας) προς το δήμαρχο Αγρινίου:
ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΟΛΤΑΤΟΣ
ΜΟΝΙΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟΥ Παραβόλα 20 Σεπτέμβρη 2012
Δ.Δ. ΠΑΡΑΒΟΛΑΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
Αξιότιμε κε Δήμαρχε,
Σήμερα κατά την επίσκεψη του γιου μου Γιώργου στην μόνιμη (εδώ και τεσσεράμισι χρόνια), κατοικία μου στο Νεκροταφείο της Παραβόλας για να μου ανάψει το καντήλι, με ενημέρωσε ότι μου στείλατε σφραγισμένο μεν ανυπόγραφο δε έγγραφο για χρέη μου (τέλη παραλιμνίων) από το έτος 1993 έως 2001 συνολικού ποσού 880,43 Euroπου με προσαυξήσεις φθάνει στο ευτελές για μένα και για κάθε εν ζωή συνταξιούχο του Ο.Γ.Α. ποσό των 2.421,17 Euro.
Εν προκειμένω έχω να παρατηρήσω τα εξής :
Πρώτον σας ευχαριστώ, που μετά από τεσσεράμισι χρόνια με θεωρείτε ακόμα ζωντανό και μου στέλνετε έγγραφα με χρέη (βέβαια άλλοι μου στέλνουν κάρτες με «Χρόνια Πολλά» αλλά αυτοί είναι πολιτικοί και όχι αυτοδιοίκηση).
Αφού λοιπόν με θεωρείτε ζωντανό παρακαλώ να συμψηφίσετε το ποσό αυτό με τις συντάξεις του Ο.Γ.Α. που δικαιούμαι και δεν μου έχετε αποδόσει γιατί με διαγράψατε εκεί σαν νεκρό. Τέλος πάντων αποφασίστε τι είμαι και εγώ θα πειθαρχήσω !!!
Δεύτερον, για να χρωστάς κάποιο τέλος στο Δήμο θα πρέπει ο Δήμος να έχει την Κυριότητα της έκτασης της οποίας έκανα χρήση. Εσείς έχετε τίτλο ότι οι Παραλίμνιες εκτάσεις σας ανήκουν;;; Εγώ ήξερα ότι η έκταση αυτή ανήκει στο Ελληνικό Δημόσιο και υπάρχουν έγγραφα γιαυτό από την Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου από πολλά χρόνια. Αν όμως εσείς έχετε τίτλους στείλτε μου με τον ίδιο τρόπο που στείλατε το χρέος και εγώ θα τα λάβω και αναλόγως θα πράξω.
Την πεποίθηση αυτή ενισχύει πιστεύω και η παρατήρηση των ορκωτών λογιστών στον Ισολογισμό του πρώην Δήμου Παραβόλας για τίτλους ιδιοκτησίας;;;
Καθώς παρατήρησα η πρώτη Βεβαίωση του «χρέους» έγινε το 1993 και η τελευταία το 2003. Γιατί οι τότε λεβέντες Δήμαρχοι της Παραβόλας (που ένας εξ αυτών κοσμούσε το Ψηφοδέλτιο σας), δεν προχώρησαν σε αναγκαστική είσπραξη, όπως θέλετε να κάνετε εσείς;;; Και γιατί σταμάτησαν να βεβαιώνουν μετά από το 2001;;
Νομίζω ότι το έγγραφο που μου στείλατε βρίσκεται στην κατεύθυνση του «ότι αρπάξουμε» !!!!!
Μετά από αυτά θεωρώ ότι μάλλον λάθος κάνατε και στείλατε αυτήν την «τελευταία ειδοποίηση ληξιπρόθεσμου χρέους» και θα πρέπει οπωσδήποτε να διαγράψετε αυτό το ανύπαρκτο χρέος που μόνο για λόγους Ισοσκελισμού του Προϋπολογισμού οι προηγούμενοι και εσείς γράψατε .
Με τιμή
Βασίλης Γ. Σολτάτος
Και για την αντιγραφή μετά από Εντολή μέσω ονείρου
Γιώργος Β. Σολτάτος  http://newspressagrinio.blogspot.gr you.gr 8.000 προϊόντα τεχνολογίας σε χαμηλές τιμές. Δωρεάν παράδοση από 300 σημεία! Κάντε Click Εδώ
 
Share this article :
 
Creation Template: ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS |
Copyright © 2011. ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS