H πρώτη εντολή πληρωμής για 40
εκατομμύρια ευρώ για την Ιόνια Οδό από το Υπουργείο Υποδομών έγινε πριν από
λίγες μέρες με
απόφαση του αρμόδιου τμήματος του Υπουργείου. Στο πρόσφατο παρελθόν έχουν εκταμιευθεί και άλλα μεγάλα ποσά για την Ιόνια Οδό και τους άλλους αυτοκινητόδρομους όμως αφορούσαν ουσιαστικά την αποζημίωση των εργολάβων όπως είχε συμφωνηθεί αλλά το παραπάνω ποσό ουσιαστικά είναι η συμβολή του Δημοσίου στο έργο και μέσα από τις πιστώσεις του ΕΣΠΑ. Στο συνολικό μήκος των 196 χλμ. της Ιόνιας Οδού, περιλαμβάνονται και τα υπό κατασκευή τμήματα ή ολοκληρωθέντα σαν δημόσια έργα, δηλαδή οι παρακάμψεις Αγρινίου και της Άρτας-Φιλιππιάδας . Στο νομό Άρτας έχουμε ακόμα ένα εργοτάξιο που πλέον διατηρεί καλούς ρυθμούς κατασκευής. Να θυμίσουμε πως ένα τμήμα 17 χιλιομέτρων που παρακάμπτει Άρτα και Φιλλιπιάδα έχει ολοκληρωθεί καθώς κατασκευάστηκε ως δημόσιο έργο, ενώ πρέπει να καταβληθεί αγώνας δρόμου προκειμένου η ολοκλήρωσή του να έχει επιτευχθεί έως το τέλος του 2015, οπότε και τελειώνει η χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. epirusgate
απόφαση του αρμόδιου τμήματος του Υπουργείου. Στο πρόσφατο παρελθόν έχουν εκταμιευθεί και άλλα μεγάλα ποσά για την Ιόνια Οδό και τους άλλους αυτοκινητόδρομους όμως αφορούσαν ουσιαστικά την αποζημίωση των εργολάβων όπως είχε συμφωνηθεί αλλά το παραπάνω ποσό ουσιαστικά είναι η συμβολή του Δημοσίου στο έργο και μέσα από τις πιστώσεις του ΕΣΠΑ. Στο συνολικό μήκος των 196 χλμ. της Ιόνιας Οδού, περιλαμβάνονται και τα υπό κατασκευή τμήματα ή ολοκληρωθέντα σαν δημόσια έργα, δηλαδή οι παρακάμψεις Αγρινίου και της Άρτας-Φιλιππιάδας . Στο νομό Άρτας έχουμε ακόμα ένα εργοτάξιο που πλέον διατηρεί καλούς ρυθμούς κατασκευής. Να θυμίσουμε πως ένα τμήμα 17 χιλιομέτρων που παρακάμπτει Άρτα και Φιλλιπιάδα έχει ολοκληρωθεί καθώς κατασκευάστηκε ως δημόσιο έργο, ενώ πρέπει να καταβληθεί αγώνας δρόμου προκειμένου η ολοκλήρωσή του να έχει επιτευχθεί έως το τέλος του 2015, οπότε και τελειώνει η χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. epirusgate