Η Δικαίωση του Θεού

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 20100 σχόλια

TOR Halstvedt-συγγραφέας, Tønsberg
Χριστιανισμός σήμερα, ο Χριστιανισμός δέχεται επίθεση από πολλές πλευρές,


από τους άθεους και τους 
μουσουλμάνους, αλλά στην πραγματικότητα εξίσου και από τους θεολόγους και ιερείς.
Το όραμα της κόλασης. Η επίθεση στο Χριστιανισμό, επικεντρώνοντας κυρίως στην άποψη της βίας στην Παλαιά Διαθήκη. Και το θέαμα της κόλασης. Dean Trygve Wyller πούμε για παράδειγμα στη Aftenposten 25 Σεπτεμβρίου ότι "πολύ λίγοι πιστεύουν σήμερα ότι καταλήγουμε σε μια σκοτεινή τρύπα ή ένα αναμμένο κόλαση. . . Επιχείρημα. . . είναι ότι "εάν ο Θεός είναι αγάπη, έτσι δεν υπάρχει καμία καταστροφή."
Φαίνεται περίεργο το γεγονός ότι οι άνθρωποι πρέπει να έχουν κάποια γνώση της σύγχρονης ιστορίας, πιστεύουμε ότι το κακό δεν υπάρχει, ότι γεννιόμαστε καλά, και ότι εάν υπάρχει το κακό, θα καταργηθεί ως δια μαγείας όταν φτάσουμε στην ευδαιμονία. Παραδόξως, από τον περασμένο αιώνα γίναμε μάρτυρες μια κόλαση της βίας, του πολέμου και τον ακρωτηριασμό, όπως μαζικές δολοφονίες του Χίτλερ, ο Στάλιν, ο Μάο και Πολ Ποτ. Στο βιβλίο της Γιουνγκ Τσανγκ Μάο της λέει ότι το βράδυ απολαμβάνουν παρακολουθώντας ταινίες από τις δημόσιες συνεδριάσεις, όπου οι άνθρωποι ακρωτηριάζονται, ταπεινωμένος και σκοτώθηκαν. Σε περίπτωση που μια τέτοια σαδιστική δολοφόνος μάζα να συγχωρεθεί, απελευθερώνεται στην ευδαιμονία - εκτός εάν λάβει αναμέτρηση με τα εγκλήματά τους και να δείξει το πραγματικό της τύψεις;
Παρά το γεγονός ότι είμαι ένας πολύ απλός άνθρωπος, οι άνθρωποι έχουν πάντα έλεγε ότι φαίνομαι ωραία, αλλά μια από τις πιο εμπειρίες ορισμό της ζωής μου ήταν η ημέρα που έπρεπε να παραδεχτώ ότι είχα το μεγάλο κακό σε μένα. Και μπορούν να συνειδητοποιήσουν ότι ο δρόμος για τη σωτηρία περνά μέσα για να δείτε το δικό κακία μου και έτσι θέλω να με βγάλουν από αυτό. Ο άνθρωπος είχε γεννηθεί καλά, δεν υπήρχε καμία ανάγκη για τη σωτηρία.
Η Παλαιά Διαθήκη
Η κριτική του Χριστιανισμού συχνά αιτιολογείται από τις πολλές τρομακτικές παραστάσεις από την Παλαιά Διαθήκη. Εάν κάποιος διαβάσει την Αγία Γραφή - τις Γραφές - κυριολεκτικά, μπορούν στη συνέχεια δεν διαφωνούμε ότι το κείμενο είναι βίαιη! Στη συνέχεια, είναι φυσικό να συμπεράνει ότι ο Θεός είναι βίαιη και το κακό. Αλλά ερώτημα είναι, θα μπορούσαμε να ερμηνεύσουμε την Αγία Γραφή κατά γράμμα; Θεολόγοι μου αρέσει. Πολλοί προτιμούν την Αγία Γραφή αναφέρει ότι συμφωνούν, αλλά αγνοώντας τα εισαγωγικά δεν συμφωνώ - ή δεν το κάνουν. Θα ανατιναχτεί, όπως λέει στο 3ο Οι αριθμοί αυτοί που έχουν ομοφυλοφιλική επαφή θα πρέπει να πεθάνει, αλλά προσποιούνται ότι δεν βλέπουν τι είναι στο 5 Δευτερονόμιο ότι δεν θα πρέπει να φάνε χοιρινό κρέας. Όμως, αν κάτι πρέπει να ερμηνευθεί, κυριολεκτικά σίγουρα ό, τι άλλο, επίσης, να ερμηνευθεί κατά γράμμα;
Swedenborg
Emanuel Swedenborg Heaven and Hell ήρθε το εκτός πτώση στα νορβηγικά. Swedenborg (1668 - 1772) ήταν ένας Σουηδός επιστήμονας ο οποίος είχε ένα κάλεσμα να ερμηνεύσει το εσωτερικό, πνευματικό νόημα της Ιερής Γραφής. Swedenborg λέει ότι κάθε πρόταση, ναι, κάθε λέξη και οι αριθμοί στην Αγία Γραφή έχει μια εσωτερική, πνευματική αίσθηση ότι είναι συχνά ακριβώς το αντίθετο τη γραμματική. Διαβάζοντας μια Βίβλο κυριολεκτικά, όπως καταλαβαίνει κανείς συχνά τίποτα ", λέει ο Swedenborg. Αυτό είναι ένας επαναστατικός τρόπος να διαβάσει την Αγία Γραφή.
Πάρτε την ιστορία της Κιβωτού του Νώε και την πλημμύρα της 1 Γένεση », τότε όλη η ζωή που φτάνουν στη Γη» σκοτώθηκαν, μόνο ο Νώε και του στενού οικογενειακού του επέζησαν. Όλες οι ανθρώπινες οι άνθρωποι αντιδρούν σε αυτό, πώς άδικη και αγενής ήταν για το Θεό να σκοτώσει όλη την ανθρωπότητα! Αλλά διαβάστε περισσότερα. Λέει τα νερά, όχι μόνο πάνω από το Αραράτ (5.100 μ.), αλλά και ότι «όλα τα ψηλά βουνά του ουρανού ήταν κρυμμένο». Έτσι, το Έβερεστ περίπου. 8800 m. Αν κάποιος ερμηνεύει αυτή τη λέξη, θα είναι επομένως τον κόσμο που καλύπτεται από νερό σε ύψος περίπου. 9000 μ. Εκεί όμως που έκανε το νερό αυτό προέρχεται από; Και αν μη τι άλλο, τι συνέβη σε αυτήν αργότερα, απλώς εξαφανίστηκε;
Συμμόρφωσης
Φυσικά είναι αδύνατο να πραγματοποιηθεί ότι αυτό συνέβη. Δεν τίθεται θέμα των θαυμάτων. Κάθε λέξη, κάθε πράγμα, κάθε φαινόμενο στην Αγία Γραφή, ωστόσο, έχει έναν αγώνα στον πνευματικό κόσμο. Η αλληλογραφία αυτή είναι η εσωτερική πνευματική έννοια. Με τη «μεγάλη πλημμύρα» να κατανοήσουν Swedenborg την εξαπάτηση που πλημμύρισε ο ναός που υπήρχε στην εποχή του Νώε, μια απάτη που έκανε αυτό το παλιό εκκλησάκι παραπαίει και πήγε κάτω. Πρόκειται για αφήγηση. Ήταν, με άλλα λόγια, δεν θα γίνουν μεγάλες πλημμύρες, όχι άνθρωποι πνίγηκαν. Η Αγία Γραφή θέλει να κατανοήσουμε ότι η εκκλησία πήγε κάτω λόγω του ψεύδους και ότι η νέα εκκλησία με τον Νώε ως frontman ανέλαβε.
Ή πάρτε την ιστορία σε 2 Δευτερονόμιο, όπου ο Κύριος λέει: «Τα μεσάνυχτα εγώ θα περάσουν από την Αίγυπτο. Στη συνέχεια, όλα τα πρωτότοκα στην Αίγυπτο πεθαίνουν. "Τρομερό, πιστεύουμε, και πάλι με καλό λόγο. Αγάπη του Θεού, θα αθώους ανθρώπους κάτι τόσο κακό όσο το να σκοτώνουν αθώους ανθρώπους; Αλλά η πνευματική ερμηνεία είναι τελείως διαφορετική από τη γραμματική: το "πρωτότοκος" σημαίνει "πίστη της εκκλησίας στην οποία υπάρχει φιλανθρωπία" και να "πεθάνει", η ανάσταση. φυσικός θάνατος μας είναι η μετάβαση στην ευδαιμονία. Ωστόσο, πολλές φορές στην Αγία Γραφή έχει μια λέξη μια αντίστροφη λογική, γι 'αυτό είναι με την "πρωτότοκος" και "να πεθάνει."
Φιλανθρωπία
Με άλλα λόγια, τι σημαίνει αυτό το κείμενο είναι ότι σε μια εκκλησία όπου δεν υπάρχουν φιλανθρωπία στην πίστη, αυτό οδηγεί σε καταδίκη. Έτσι, ότι η πίστη χωρίς φιλανθρωπία δεν είναι πίστη, αλλά εξαπάτησης. Ο Θεός δεν είναι έτσι μπαίνω γύρω στην Αίγυπτο μια νύχτα και σκότωσε όλα τα πρωτότοκα, μας προειδοποιεί, ωστόσο, να πιστεύω ότι μια θεωρητική γνώση της πίστης, αρκεί να έρθει στη σωτηρία. Για εκείνους που κάνουν καλά έργα της πίστεως, τους καταδικασμένους.
Ο Θεός είναι αγάπη και η σοφία, Δημιούργησε εμάς τους ανθρώπους ότι θα πρέπει να σωθούν, να μην μας καταδικάζουμε "
Για κάθε μία από τις «βίαιες» ιστορίες της Παλαιάς Διαθήκης εσωτερική εξήγηση πνευματικό. Ο Θεός είναι αγάπη και η σοφία, Δημιούργησε εμάς τους ανθρώπους που θα σωθεί, για να μην μας καταδικάζουμε. Δεν θα πλήξει - και αυτός δεν κάνει τους ανθρώπους κακό. Αλλά κόλαση υπάρχει, γιατί είναι κακό, ακόμη και όταν θέλουν να έρθουν, εκείνοι που δεν μετανοούμε για τις αμαρτίες τους. Ο Χριστός λέει στο Κατά Ματθαίον, για παράδειγμα, "είναι καλύτερο για σας να χάσει ένα μέρος του σώματός σας ό, τι για ολόκληρο το τέλος το σώμα σας επάνω στην κόλαση." Και στην Παλαιά Διαθήκη περιγράφεται κόλαση για να πεθάνουν ή να σκοτωθεί. Κανείς δεν είναι χριστιανική, αν κάποιος δεν πιστεύει στο Λόγο.
Αφήστε τα μικρά παιδιά έρχονται σε μένα
Αν τα παιδιά ο Χριστός, είπε, "Αφήστε τα μικρά παιδιά έρχονται προς εμε και μη κωλυετε αυτα! Για το βασίλειο του Θεού ανήκει σε τέτοια. "Δεν είναι" απλώς αφήστε τα μικρά παιδιά από χριστιανικά σπίτια έρχονται σε μένα, "ή" μόνο τα μικρά παιδιά που είναι βαπτισμένοι. " Αυτό σημαίνει ότι όλα τα παιδιά, όπου και αν έχουν γεννηθεί στον κόσμο, πάνε στον παράδεισο όταν πεθάνουν.
Είμαστε διαφορετικά όλα τα παιδιά στα μάτια του Θεού. Αλλά αυτό σημαίνει επίσης ότι όσοι γεννήθηκαν σε άλλες θρησκείες, είτε αυτές είναι Μουσουλμάνοι, Βουδιστές, Εβραίοι ή άλλοι, αλλά που πιστεύουν στον Θεό τους και ακολουθεί την προσφορά φιλανθρωπίας, έρχονται στον ίδιο βαθμό της ευδαιμονίας που εμάς που μεγαλώσαμε στο χριστιανισμό. Καμία χώρα δεν έχει ή τη φυλή στην άκρη για βασιλεία του Θεού. Αυτό θα ήταν μια αδικία που θα είχε καεί θεότητα.

Share this article :
 
Creation Template: ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS |
Copyright © 2011. ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS