Στην τελική ευθεία το ξεπούλημα των αεροδρομίων της Δυτικής Ελλάδας και της χώρας

Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 20140 σχόλια

Στο Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδας, στις 16/10/14, συζητήθηκε η ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ της «ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ» για το ξεπούλημα - πακέτο 21  περιφερειακών
αεροδρομίων της χώρας μέσω του ΤΑΪΠΕΔ, ανάμεσά τους και των αεροδρομίων ΑΚΤΙΟΥ και ΑΡΑΞΟΥ καθώς και για την αποστρατιωτικοποίηση των τριών αεροδρομίων της Περιφέρειας (Ακτίου, Αράξου, Ανδραβίδας) που είχαν χρησιμοποιηθεί για τους βομβαρδισμούς του ΝΑΤΟ και της ΕΕ στη Λιβύη, σε βάρος των λαών της περιοχής και της ειρήνης.
            Ο Περιφερειακός Σύμβουλος Δημ. Δεσύλλας τόνισε στην τοποθέτησή του, ότι οι τρεις (3) πολυεθνικοί όμιλοι που πέρασαν στην τελική φάση του διαγωνισμού, Ελλάκτωρ (Μπόμπολας) - Vinci, Όμιλος Κοπελούζου - Fraport και METKA του Μυτιληναίου - αργεντίνικη CASA, ετοιμάζονται για 30χρονο «τριπλό μεγάλο φαγοπότι», που περιλαμβάνει συγκεκριμένα: α) Τα έσοδα των περιφερειακών αεροδρομίων 130 εκατ. ευρώ το χρόνο, β) εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ ως «προίκα» από το νέο ΕΣΠΑ (2014 - 2020) και γ) μεγάλες εισπράξεις από το χαράτσι που θα επιβληθεί σε κάθε πτήση σε κάθε επιβάτη (14,5 ευρώ το άτομο στην πρώτη 5ετία και 20 ευρώ το άτομο στα υπόλοιπα 25 χρόνια).
            Ο Δημ. Δεσύλλας υπογράμμισε ότι το Ελληνικό Δημόσιο θα χάσει 250 εκατ. ευρώ το χρόνο από τη χρήση των περιφερειακών αεροδρομίων, όπως αποκάλυψε στις 13/10/14 ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας των εργαζομένων στην Υ.Π.Α. Βασίλης Αλεβιζόπουλος. Επίσης, το γεγονός ότι όλα τα έσοδα από το ξεπούλημα των 21 αεροδρομίων θα πάνε στους τοκογλύφους δανειστές για το χρέος (Νόμος 3986/2011).
            Οι Αντιπεριφερειάρχες Αχαΐας Γρηγόρης Αλεξόπουλος και Αιτωλοακαρνανίας Χριστίνα Σταρακά στην απάντησή τους τόνισαν ότι είναι αντίθετοι στην ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων με τη συγκεκριμένη μορφή που προωθείται (μέσω ΤΑΪΠΕΔ), γιατί θα δημιουργήσει μονοπωλιακές καταστάσεις σε βάρος της ανάπτυξης του τόπου και γιατί γίνεται χωρίς συναίνεση των τοπικών κοινωνιών. Αντιπρότειναν την έμμεση ιδιωτικοποίηση με τη μορφή ΣΔΙΤ (Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού τομέα). Για το ζήτημα της αποστρατιωτικοποίησης των τριών αεροδρομίων είπαν ότι δεν παίρνουν θέση σε θέματα άμυνας και εξωτερικής πολιτικής! Είναι πολύ καθαρό, ότι η αποτροπή του ξεπουλήματος των αεροδρομίων και του δημόσιου πλούτου πρέπει να γίνει ζήτημα της πάλης του λαϊκού κινήματος και των μαζικών οργανώσεων.
18/10/2014
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΣΥΛΛΑΣ
Περιφερειακός Σύμβουλος της «ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ -
ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ»


Share this article :
 
Creation Template: ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS |
Copyright © 2011. ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS