Εργοδότης έκλεψε το Δώρο Χριστουγέννων από την εργαζόμενή του

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 20120 σχόλια

Μέχρι σήμερα οι εργοδότες, μας είχαν συνηθίσει να μην αποδίδουν το Δώρο Χριστουγέννων, κατά παράβαση της ισχύουσας εργατικής νομοθεσίας, με όλες τις συνέπειες που έχει μια τέτοια ενέργεια για τον
εργοδότη και τον εργαζόμενο.
Επίσης είχαμε συνηθίσει ν' υποχρεώνουν τους εργαζόμενους να υπογράφουν σε λευκές αποδείξεις ότι έχουν εισπράξει οφειλόμενες αποδοχές, δίχως στην πραγματικότητα να συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Τώρα αποδεικνύεται, μετά από περιστατικό που καταγγέλθηκε στο ergasianews, ότι υπάρχουν και εργοδότες που κυριολεκτικά βάζουν χέρι στο πορτοφόλι των εργαζομένων τους, για να πάρουν πίσω το Δώρο Χριστουγέννων που τους έδωσαν.
Το περιστατικό, σύμφωνα με καταγγελία που μας έστειλαν στο email οι συνάδελφοι μιας εργαζόμενης, έλαβε χώρα σε γνωστό κατάστημα της Πάτρας και έχει ως πρωταγωνιστές, γνωστό καταστηματάρχη των Πατρών, εργαζόμενη του καταστήματος και τον αδελφό της εργαζόμενης.
Όλα έγιναν την περασμένη εβδομάδα, όταν εργαζόμενη διαμαρτυρήθηκε στον εργοδότη της (γνωστό καταστηματάρχη των Πατρών) για την μη καταβολή του Δώρου Χριστουγέννων, απειλώντας τον με μήνυση και καταγγελία στην Επιθεώρηση Εργασίας. Μετά από έντονες διαμαρτυρίες και πιέσεις της εργαζόμενης, ο εργοδότης άνοιξε την ταμειακή μηχανή και της έδωσε σε μετρητά το οφειλόμενο ποσό, ενώ έβαλε την εργαζόμενη να υπογράψει τη σχετική εξοφλητική απόδειξη. Η εργαζόμενη ικανοποιημένη έβαλε τα χρήματα στην τσάντα της, την οποία και άφησε στην αποθήκη του καταστήματος (εκεί είθισται ν' αφήνουν οι εργαζόμενοι τα προσωπικά τους αντικείμενα) και συνέχισε την εργασία της. Λίγο πριν τη λήξη της βάρδιάς της όμως, πήγε στην αποθήκη να παραλάβει τα προσωπικά της αντικείμενα για ν' αποχωρήσει από το κατάστημα. Εκεί βρήκε την τσάντα της ανοιγμένη και το πορτοφόλι έξω από την τσάντα. Ψάχνοντας στο πορτοφόλι της, διαπίστωσε ότι έλειπαν τα χρήματα που μόλις προηγουμένως της είχε δώσει ο καταστηματάρχης - εργοδότης της. Αμέσως τηλεφώνησε στον αδερφό της και ανέβηκε στο ισόγειο του καταστήματος για να ζητήσει εξηγήσεις από τον εργοδότη. Αρχικά ο καταστηματάρχης αντιμετώπισε με ψυχρό τρόπο την εργαζόμενη, αρνούμενος τα πάντα, ενώ δεν δίστασε να κατηγορήσει την εργαζόμενη μπροστά στο υπόλοιπο προσωπικό ότι λέει ψέματα και ότι του "την έχει στήσει". Όταν όμως έφτασε στο κατάστημα ο αδερφός της εργαζόμενης, τότε τα πράγματα πήραν άλλη τροπή και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, καταστηματάρχης και αδερφός εργαζομένης, κατέληξαν μέσα σε παραβάν, με τον δεύτερο να κρατά από τον λαιμό τον πρώτο. Εκτυλίχθηκαν σκηνές απείρου κάλους και τα "Γαλλικά" στόλιζαν την (κατά τα λοιπά) εορταστική ατμόσφαιρα του καταστήματος.
Τελικά ο «επιδέξιος» εργοδότης παραδέχθηκε ενώπιον όλου του προσωπικού την απαράδεκτη ενέργειά του, προφασιζόμενος οικονομικές δυσχέρειες, ενώ στη συνέχεια έδωσε τα χρήματα στην εργαζόμενη, ζητώντας συγνώμη και εκλιπαρώντας να μην τον καταγγείλει. Η εργαζόμενη δεν θέλησε να δώσει συνέχεια στο περιστατικό, καθώς στα 9 χρόνια που εργάζεται στο συγκεκριμένο κατάστημα ουδέποτε είχε δημιουργηθεί ανάλογο περιστατικό και η συνεργασία τους ήταν άψογη.
Να σημειώσουμε ότι ο εν λόγω επιχειρηματίας είναι αρκετά γνωστός στην πόλη των Πατρών και μέχρι σήμερα δεν είχε δώσει τέτοια δείγματα γραφής, ενώ ήταν εντάξει σε όλες του τις υποχρεώσεις απέναντι στο προσωπικό του. dete
Share this article :
 
Creation Template: ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS |
Copyright © 2011. ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS