Κατέρρευσε ο Στάθης Μπούκουρας στο γραφείο της ανακρίτριας! - «Πήγα να κρεμαστώ 2 φορές στο κελί μου!»

Δευτέρα 2 Ιουνίου 20140 σχόλια

- Άγριο επεισόδιο έγινε στο γραφείο των ανακριτριών όπου βρισκόταν για να απολογηθεί ο πρώην χρυσαυγίτης βουλευτής Στάθης Μπούκουρας

- Ο κ. Μπούκουρας δέχθηκε σύμφωνα με πληροφορίες έντονες παρατηρήσεις από τις ανακρίτριες καθώς και πάλι κατέρρευσε και άρχισε να κλαίει
- «Θέλω να πάω στη γυναίκα μου και στα παιδιά μου. Είμαι νεκρός άνθρωπος», φώναζε
- Ο δικηγόρος του, Αλέξης Κούγιας τον πήρε σηκωτό και έφυγαν!

Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, ο κ. Μπούκουρας λιποθύμησε.

Ο κ. Μπούκουρας επι της ουσίας δεν απάντησε σε καμία ερώτηση αλλά είπε στο ξέσπασμά του: «Δεν είμαι ούτε φασίστας ούτε ναζιστής. Δεν έχω κάνει τίποτα για να είμαι στη φυλακή. Θέλω να πάω στη γυναίκα μου και στα παιδιά μου. Είμαι νεκρός άνθρωπος. 'Εφυγα, ανεξαρτητοποιήθηκα. Με διώξανε. Τους έκανα χατίρια. Ελεγα αυτά που μου έλεγαν, που είναι το μεμπτό; Δύο φορές έχω επιχειρήσει να κρεμαστώ στο κελί. Γιατί είμαι στη φυλακή;»

Αυτό που πυροδότησε την ένταση ήταν ότι όταν ο κ. Μπούκουρας κατέρρευσε και άρχισε να κλαίει μια από τις 2 ανακρίτριες φέρεται να του είπε: «Άστα αυτά! Ασε το θέατρο και πες μας ρε!»

Αυτό εξόργισε τον δικηγόρο του Στάθη Μπούκουρα, Αλέξη Κούγια ο οποίος φέρεται να είπε απευθυνόμενος στην ανακρίτρια:
«Λέτε ρε, στον πελάτη μου;» Και στην συνέχεια τον πήρε σηκωτό από το γραφείο και έφυγαν.

Βγαίνοντας ο κ. Κούγιας δήλωσε στους δημοσιογράφους:

«Θεωρώ προσβλητικές τις ερωτήσεις των ανακριτριών στον πελάτη μου. Προσπάθησαν να εκμαιεύσουν ονόματα συγκατηγορουμένων του και γενικότερα η στάση τους ήταν πολύ επιθετική απεναντι στον πελάτη μου.»

Υπενθυμίζεται ότι στις 7 Μαϊου έμεινε ιστορικό το ξέσπασμα του κ. Μπούκουρα στην Βουλή. Άφωνοι τον παρακολουθούσαν οι βουλευτές να κλαίει γοερά στο βήμα της Βουλής. «Στέκομαι όρθιος με ψυχοφάρμακα. Με λεξοτανίλ και λαντόζ», είχε πει μεταξύ άλλων. newsit.gr

Share this article :
 
Creation Template: ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS |
Copyright © 2011. ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS