Αυτό λέγεται "netnografia" ο νέος κλάδος που μελετά το Facebook και το Twitter χρήστες με τα εργαλεία της ανθρωπολογίας. Ο εντοπισμός των τάσεων
και διαμορφωτές της κοινής γνώμης από το διαδίκτυο, άνθρωποι, μάρκες να κερδίσει νέους πελάτες
Κατανοήστε τις γεύσεις των φυλών του στο διαδίκτυο, αναρωτιέται πώς είναι να προσανατολίσουμε την φυλή των κοινωνικών δικτύων, οι οποίοι διαμορφώνουν την κοινή γνώμη της και ποια είναι τα επιχειρήματα που χρησιμοποιούν για να προβάλλουν την άποψή τους. Με μια λέξη, να καταλάβει πώς να αναπτύξει μια ισχυρή ιδέα στην εποχή του Διαδικτύου. Μπορεί να είναι μια πνευματική άσκηση, ή μια κίνηση που κάνει πολλά χρήματα. Ένα παράδειγμα; Η Campbell Soup, τον κατασκευαστή των κονσερβών που έγινε διάσημο από τον Andy Warhol με 32 έργα ζωγραφικής στην δεκαετία του εξήντα: Internet χρησιμοποιώντας μια έξυπνη στρατηγική, η εταιρεία των ΗΠΑ έχει καταφέρει να κάνει τα προϊόντα της δημοφιλή μεταξύ των νέων, ένα τμήμα της αγοράς η οποία είχε αποτύχει να σπάσει χρησιμοποιώντας τις τεχνικές του παραδοσιακού μάρκετινγκ, και να πιέσει τον κύκλο εργασιών της πάνω από το όριο των 8 δις δολαρίων ετησίως. Το μυστικό του; Η Netnografia, η τέχνη της εφαρμογής παραδοσιακά εργαλεία της πολιτισμικής ανθρωπολογίας και της εθνογραφίας στην ανάλυση των αλληλεπιδράσεων που λαμβάνουν χώρα παντού.
«Από την εμφάνιση του ηλεκτρονικού εμπορίου και online αγορές είχαμε χάσει έδαφος», λέει η Ciara O'Connell, στέλεχος της U. S. Σώμα. "Στο παρελθόν πολλοί από τους πελάτες μας, αρχικά αναφέρεται στις συνταγές μας για να κάνουν το δείπνο, αλλά με τους ανθρώπους των κοινωνικών δικτύων που δεν συνέβη ξανά." Έτσι netnografi Campbell άρχισε να μελετά γιατί οι άνθρωποι συνταγές ανταλλαγή, πώς, πότε, που διευθύνει τη γεύση. "Οι τεχνικές του παραδοσιακού μάρκετινγκ
Δεν θα μπορούσε να διασχίσει ακόμη και το όριο των κοινωνικών δικτύων », πρόσθεσε O'Connell." Το netnografia αντίθετα μας έδωσε την ευκαιρία να μελετήσει τις αλληλεπιδράσεις που συμβαίνουν μεταξύ των καταναλωτών άμεσα. Μας έδωσε την ευκαιρία να προβάλουν τις ανάγκες των πελατών μας σε ένα πραγματικό και συναισθηματική. "
Η ανάλυση των netnografi χρησιμοποιήθηκαν στη συνέχεια για να δημιουργήσει μια ιστοσελίδα και σε λίγο περισσότερο από ένα μήνα έχει αυξηθεί από 120 000 σε πάνω από 1 εκατομμύριο επισκέπτες μηνιαίως. Οι αιτήσεις πρέπει να τους προσελκύσουν ως "Συμβουλές για τους πολυάσχολους μάγειρες" (συμβουλές για τους πολυάσχολους μάγειρες), "μερίδα Control" (Ο προϊστάμενος του μερίδες) και "Αναζήτηση με διάθεση (αναζητήστε συνταγές με βάση τη διάθεσή σας). Campbell διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές έχουν ένα μαλακό σημείο για την ανταλλαγή συμβουλές για το πώς να χρησιμοποιήσετε τις σάλτσες του, πώς να συνδυάσετε με τυρί και ψωμί μπαστούνια και πώς να τα συνδυάσουν με τα προϊόντα άλλων εταιρειών.
Και τι του Campbell δεν είναι μια μεμονωμένη περίπτωση. Για netnografia χρήση που έχουμε κάνει, επίσης, η Coca-Cola, American Express, Adidas, η BMW, η Beiersdorf και Swarovski, για να αναφέρουμε μόνο μερικές από τις μεγάλες εταιρείες.
Adidas, για παράδειγμα, έχει χρησιμοποιηθεί το netnografia να μελετήσει τις συνήθειες των συλλεκτών των μοντέλων του, να είναι σε θέση να δημιουργήσουν καινούργια παπούτσια για την επιτυχία. Το Listerine, μια αμερικανική εταιρεία που κατασκευάζει στοματικό διάλυμα για την υγιεινή του στόματος, ανακάλυψε ότι πολλοί άνθρωποι συνδέουν το χρώμα των σιροπιών με εξωγήινους και άλλα κράτη θεωρούν ότι τα σπίτια τους μυρωδιά από τις μνήμες των παππούδων τους. Μια μελέτη των λέξεων που χρησιμοποιούνται από τους πελάτες του Πιτ και Καφές Starbuck χαρά - το κύριο αλυσίδες καφέ ΗΠΑ - Επίσης, διαπιστώθηκε ότι έχουν την τάση να αναπτύξουν τη δική τους διάλεκτο, σχεδόν σαν να ήταν η γλώσσα του σε ξένη χώρα. Τώρα οι δύο εταιρείες χρησιμοποιούν αυτό το συγκεκριμένο λεξιλόγιο για τη δημιουργία μια συναισθηματική σύνδεση με τους τακτικούς πελάτες τους και την προσέλκυση εκείνων του ανταγωνισμού. Το Matchstick Καναδοί, ένας από τους μεγαλύτερους διανομείς κινητής τηλεφωνίας στη χώρα, έχει τελικά ανακάλυψε ότι ορισμένοι bloggers είναι σε θέση να επηρεάσει βαθιά το αντικείμενο των συζητήσεων που αφορούν ένα προϊόν από το να πείσει τους άλλους να υιοθετήσουν την άποψή τους.
Από την άποψη της λειτουργίας netnografia όχι μόνο μεγάλες εταιρείες, αλλά και τα πιο σημαντικά επιστημονικά όργανα. δυαδικό σύμπαν ανθρωπολόγοι προέρχονται από εκπαιδευτικά ιδρύματα όπως το MIT, Cambridge, York University του Τορόντο και το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ στο Πάλο Άλτο. Στο Πανεπιστήμιο της Υόρκης, κυρίως, διδάσκει Robert V. Kozinets, θεωρείται ο πατέρας των νέων κανόνων και δημιουργός η ίδια η λέξη "netnografia.
Από το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, όμως, είναι πιθανότατα μία από τις πιο αστείες εξόδου δημιουργίες σε αυτόν τον τομέα: την εφαρμογή των αρχών της τεχνολογίας netnografia οδήγησε μια ομάδα φοιτητών κατάφερε να δημιουργήσει μια "Παγκόσμια Mood Light," ένα φως κύβο που αλλάζει χρώμα ανάλογα με το αισθήματα που εξέφρασε τη θέση του Twitter χρήστες σε όλο τον κόσμο. Η Mood Light Κόσμος αλλάζει χρώμα και την ένταση ανάλογα με τη διάθεση των μηνυμάτων δημοσιεύτηκε στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης. Όσο πιο πολλές και συναισθηματική, γίνονται πιο έντονα χρώματα: κόκκινο για την οργή, κίτρινο για την ευτυχία, για τη θλίψη, το μπλε, λευκό με οργή, και ούτω καθεξής.
Από όλα τα κοινωνικά δίκτυα Twitter φαίνεται να έχει αναδειχθεί ως το αγαπημένο μέρος για να netnografi από καλπάζουσα φαντασία, την επιδίωξη των στόχων που κυμαίνονται από τις εμπορικές συναλλαγές που σχετίζονται με τις έρευνες και τις εξεταστικές πολιτικής. Οι διάφορες εφαρμογές - θα συνοψίζει, Tweetscan, hashtags, Twitterverse, Tweetstats και Twittercensus Xvision - ακολουθούν όλες την εξέλιξη της γεύσης και της σκέψης του Twitter χρήστες για τα μείζονα θέματα της στιγμής. Κάνοντας αυτό, επίσης, ένα εργαλείο πολιτικής ανάλυσης και της υποβολής εκθέσεων.
"Η netnografia έχει χρησιμοποιηθεί παραδοσιακά για τη δημιουργία του εμπορικού mareketers φαινόμενα», λέει ο Mirco Mannucci, ιδρυτής και δημιουργός του Holomathics Tweeteretica, ένα τέτοιο λογισμικό. «Εμείς αυτό ισχύει στην πολιτική, δημοσιογραφική έρευνα και ανάλυση, προσπαθώντας να εντοπίσουν όσο το δυνατόν περισσότερο και να κατανοήσουν τη σχέση της με άλλες συζητήσεις που λαμβάνουν χώρα στο δίκτυο και το επίπεδο της επιρροής της." Έτσι, η ανάμιξη της πολιτικής με την εμπορία και μαθηματικά, καθώς και compartamentale ανάλυση με το Διαδίκτυο, netnografia καθίσταται σταδιακά το κλειδί μέσω του οποίου οι εταιρείες, για τη χάραξη πολιτικής και των μέσων ενημέρωσης είναι σε θέση να αποκρυπτογραφήσουν και να επηρεάζουν τη διάθεση του πολίτη Τα συμφέροντα των οποίων τοποθετούνται όλο και περισσότερο στη διασταύρωση των πραγματικών εταιρειών και των ανθρώπων που ζουν σε κόσμους άυλα στοιχεία.
ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS
http://aktiovonitsapress.blogspot.com/