ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ – ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΣΤΟΝ ΆΡΕΙΟ ΠΑΓΟ Υπ. Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 20150 σχόλια

Συμπατριώτισσες και συμπατριώτες,
Γεννήθηκα το 1961 στην Αθήνα, καταγόμενος από μεσοαστική οικογένεια με ρίζες από την Κλεπά Ναυπακτίας.

Σπούδασα στην Νομική Σχολή Θράκης και μετά την στρατιωτική μου θητεία μετεκπαιδεύτηκα στο Λονδίνο στο Ευρωπαϊκό Δίκαιο(πτυχιούχος MASTER).

Ομιλώ άπταιστα Αγγλικά – Γαλλικά, παντρεμένος με τέσσερα παιδιά.

Είμαι αυτοδημιούργητος μαχόμενος δικηγόρος και βιώνω καθημερινά στα δικαστήρια τα προβλήματα του Έλληνα και το δράμα που περνά στα χρόνια των μνημονίων.

Είμαι μέλος της Πανελλήνιας Επιτροπής Δικηγόρων για την διεκδίκηση των γερμανικών επανορθώσεων και αποζημιώσεων και έχω δώσει σειρά διαλέξεων σε όλη την χώρα για το υψίστης σημασίας εθνικό αυτό θέμα.

Συμμετέχω στην Κίνηση Πολιτών κατά των πλειστηριασμών ακινήτων από τις Τράπεζες, έχοντας ανακόψει και μπλοκάρει πάνω από 200 εκπλειστηριάσεις κατοικιών και καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα.

Είμαι ακόμη νέος, έχω διάθεση προσφοράς και θέλω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για το μέλλον των παιδιών μας.

Αντικρίζοντάς σας στα μάτια θέτω τον εαυτό μου στην κρίση σας, χρειάζομαι την υποστήριξή σας και  στις 25/01/2015 τον σταυρό προτίμησής σας.

Με φιλικούς χαιρετισμούς

Ευάγγελος Παπαγεωργίου



Share this article :
 
Creation Template: ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS |
Copyright © 2011. ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS