Σοκ από προαναγγελία αυτοκτονίας μέσω του Youtube (Βίντεο)

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 20120 σχόλια


Σοκ έχει προκαλέσει το δράμα ενός 75χρονου με αναπηρία, ο οποίος προανήγγειλε την αυτοκτονία του για οικονομικούς λόγους

Μέσα από ανηρτήσεις του στο Youtube, με φωνή τρεμάμενη, περιγράφει την τραγική καθημερινότητά του καθώς όπως λέει δεν έχει κανένα εισόδημα και τόσο ο ίδιος, όσο και η γυναίκα του ζουν από τα ελάχιστα τρόφιμα που παίρνουν από την εκκλησία.

«Δεν έχω τίποτα να φάω, δεν μπορώ να πάρω τα έξι φάρμακά μου. Είμαι εγκαταλελειμμένος από όλους και απολύθηκα από τη δουλειά μου κάτω από παράνομες συνθήκες. Η περίπτωσή μου εκδικάστηκε δύο φορές στο Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο, αλλά δεν έβγαλαν απόφαση. Εδώ και έναν χρόνο δεν έχω καμιά πηγή εισοδήματος, με 80% αναπηρία», αναφέρει μεταξύ άλλων στο συγκλονιστικό βίντεο ο 75χρονος.

 «Ζήτησα βοήθεια από παντού και μου την αρνήθηκαν. Είμαι σε απελπιστική κατάσταση. Δεν θέλω να γίνω αυτόχειρας. Βοηθήστε με να επιβιώσω και να ξεπεράσω το μαρτύριό μου», συμπληρώνει σε βίντεο που ανήρτησε πριν από μερικές ημέρες.

Η αποτροπή της αυτοκτονίας έγινε από την αστυνομία που έμαθε για την κραυγή απελπισίας του 75χρονου από το Καματερό, τον οποίον οδήγησαν σε ψυχιατρική κλινική όπου βρίσκεται σε καταστολή. crime.gr you.gr 8.000 προϊόντα τεχνολογίας σε χαμηλές τιμές. Δωρεάν παράδοση από 300 σημεία! Κάντε Click Εδώ
 
Share this article :
 
Creation Template: ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS |
Copyright © 2011. ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS