Αλέξη Τσίπρα, γιατί δεν με προσλαμβάνεις;

Τρίτη 8 Μαρτίου 20160 σχόλια

Επειδή από την υπόθεση με τον Νίκο Καρανίκα κατάλαβα πως, για να προσληφθείς σήμερα, πρέπει να σου αρέσει η Ελένη Μενεγάκη και να της...
γράφεις στο Twitter, άρχισα να γράφω tweet στην Ελένη, με την ελπίδα να το προσέξει η κυβέρνηση της Αριστεράς.























Έβαλα τα δυνατά μου και έγραψα όμορφα λαϊκά λόγια στην Ελένη Μενεγάκη, γιατί είμαι κι εγώ ένα λαϊκό παιδί που θέλει να βρει μια λαϊκή δουλειά, ως σύμβουλος στο γραφείο του πρωθυπουργού.
Βέβαια, άμα βρω δουλειά, δεν θα μπορώ να βλέπω την Ελένη Μενεγάκη, αλλά δεν πειράζει γιατί εγώ, ούτως ή άλλως, δεν έβλεπα Ελένη Μενεγάκη και μόλις χτες έμαθα πως η εκπομπή της δεν είναι πια το πρωί αλλά το μεσημέρι.

Πάντως, η Ελένη είναι καταπληκτική. Ενώνει όλη την Αριστερά στο πρόσωπό της.













































Τέλος πάντων, ξεσκίστηκα να γράφω tweet θαυμασμού στην Ελένη Μενεγάκη. Μέχρι και τηλέφωνο πήρα για να κερδίσω ένα μανό σε χρώμα τσιχλόφουσκας -όπως έμαθα από την Ελένη- αλλά δεν κέρδισα το μανό γιατί το κέρδισε η Αθανασία Νταβαρίνου.
Θέλω να καταγγείλω πως, αν και έστειλα τόσα tweet στην Ελένη Μενεγάκη, δεν μου τηλεφώνησε ο Αλέξης Τσίπρας για να μου προτείνει να γίνω σύμβουλός του.
Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μου τηλεφώνησε ο Αλέξης Τσίπρας να μου προτείνει να τον συμβουλεύω.
Μήπως φταίει που έχω πάει φαντάρος;
Εντάξει, ένα λάθος έκανα και το έχω μετανιώσει.
Μπορώ να υπογράψω και δήλωση μετανοίας που έκανα την στρατιωτική μου θητεία.

Γενικά, είμαι κατά της στρατιωτικής θητείας και κατά του πολέμου αλλά είμαι υπέρ του ΝΑΤΟ που έφερε η κυβέρνηση της Αριστεράς στο Αιγαίο.
Επίσης, ο παππούς μου ήταν στον ΕΛΑΣ. Και η γιαγιά μου στο ΕΑΜ.
Δεν ξέρω αν μετράει στα προσόντα που απαιτούνται για την πρόσληψή μου ως σύμβουλος του πρωθυπουργού αλλά μια θεία μου ήταν Μις Ελλάς.
Στέλνω tweet θαυμασμού στην Ελένη Μενεγάκη και ο παππούς μου ήταν στον ΕΛΑΣ.
Αλέξη Τσίπρα, γιατί δεν με προσλαμβάνεις;
Αυτή είναι η αξιοκρατία της Αριστεράς; pitsirikos.net
Share this article :
 
Creation Template: ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS |
Copyright © 2011. ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS