-Xτυπάνε στην ταράτσα τον Καρχιμάκη!

Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 20150 σχόλια

«Είναι μεγάλη τιμή για μένα και για τους αγώνες που έχω δώσει, που κάποιοι επιχειρούν να εκφράσουν την εμπάθειά τους και την κακία τους στο πρόσωπό μου.
Τους πληροφορώ όμως ότι δεν χρειάζονταν να μπουν στον κόπο, διότι έχω άρει την απόσπασή μου ήδη δια της υποβολής της παραιτήσεώς μου από υπάλληλος για να είμαι υποψήφιος με τον Γιώργο Παπανδρέου. Το μόνο που τους μένει η μικρότητά τους».

Ετσι απαντά ο Μιχάλης Καρχιμάκης-υποψήφιος Β΄Αθήνας με το Κίνημα του Γιώργου-στην απόφαση της διεύθυνσης του ΠΑΣΟΚ η οποία έκοψε προ ημερών την απόσπαση του Μιχάλη Καρχιμάκη, ο οποίος είναι υπάλληλος του υπουργείου Μεταφορών, αλλά εμφανιζόταν στις λίστες των αποσπασμένων της Χαριλάου Τρικούπη. Ο πρώην γραμματέας του Κινήματος είναι από τους πρωτεργάτες του κόμματος του κ. Παπανδρέου και φυσικά δεν θα μπορούσε ταυτόχρονα να χρησιμοποιεί το ΠΑΣΟΚ για να είναι καλυμμένος και επαγγελματικά.

Όπως έλεγαν από τη Χαριλάου Τρικούπη πρόκειται για «ξετσιπωσιά», καθώς θα έπρεπε από μόνος του ο κ. Καρχιμάκης να έχει την ευθιξία να παραιτηθεί, γιατί δεν μπορεί να είναι στέλεχος σε ένα κόμμα, αλλά να εμφανίζεσαι ότι πληρώνεται από ένα άλλο! Μάλιστα επισήμαιναν ότι ο πρώην γραμματέας δεν ειδοποίησε ούτε καν τον αστυνομικό που του έχει διαθέσει το ΠΑΣΟΚ, ώστε να επιστρέψει ο άνθρωπος στη Χαριλάου Τρικούπη, στις καταστάσεις της οποίας ανήκει και εκεί οφείλει να εμφανίζεται. «Τουναντίον τον τρέχει στις συγκεντρώσεις του ΚΙΔΗΣΟ και του Παπανδρέου» σημείωναν. kourdistoportocali.com

Share this article :
 
Creation Template: ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS |
Copyright © 2011. ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS