Σοβα(ο)ρ(α)ότατης μηδέν… Έναν με ολίγη περικαλώ! (Βίντεο)

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 20160 σχόλια

Η ενημερώσει στην κορυφαία στιγμή. Συζήτησι για ασφαλιστικό και τρίποντο από ρασοφόρο παππά!
  
«Ένα ζεστό τσάι ή ζεστό καφέ στον Γιώργο Ρωμανιά. Ο άλλος ζήταγε ένα ποτήρι νερό χθες και έκαναν μια ώρα να του το πάνε. Εμείς είμαστε εδώ… Φέρτε γρήγορα τον καφέ στον Ρωμανιά. Θα πάω εγώ να στον φέρω. Εγώ είμαι οικοδεσπότης, εγώ θα στον φέρω, είναι υποχρέωσή μου» είπε με νόημα για το megaλο κανάλι.
Έπειτα, όταν «επέστρεψαν» από ένα βίντεο στο στούντιο, ο παρουσιαστής ζήτησε από την κάμερα να ζουμάρει στο ποτήρι με τον καφέ για να αποδειχτεί ότι πράγματι του το είχαν φέρει. Ο καφές ήρθε εις
 υγείαν τον κοροϊδιών… *τουρουνμ  *τουρουνμ  τρίποντο ο παππάς!
Μίκης Θεοδωράκης: *Μας θέλουν ένα λαό γονατισμένο, υπάκουο, αμόρφωτο και υποταγμένο, χωρίς αντιστάσεις, εθνική συνείδηση και πατριωτισμό.

Share this article :
 
Creation Template: ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS |
Copyright © 2011. ΑΚΤΙΟ ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS